tisdag 9 februari 2010

why you little

Så skönt, har varit på en snabb promenad med hundarna, tagit en dusch och värmt mjölk och hällt i en massa o'boy!




Marge - Homer what are you doing?






Bart - Yeah Homie why are you strangeling me?






Homer - I dont know, Why you little.... I dont need a reason to strangle you....



Var bara tvungen o avbryta inlägget med det jag hörde från dagens Simpson avsnitt.



Gabriella kom hem från jobbet med ett par jätte fina svarta jeans byxor till mig, hur snäll är inte Gabriella som skämmer bort mig på det viset? Oc det bästa var att dem satt jätte fint på mig. Nu måste jag på toa och läs klart boken jag läser just nu, Live to Win by Andreas Carlsson. Den är riktigt bra för dem som har musik som intresse, plus att den har en liten energy boost i sig. Snart klar med den sen ska jag börja läsa Snabba Cash som ni alla har gnällt o tjatat om som kråkor i sheerwood skogen.



Avbryter igen me ännu ett citat, denna gång från Family Guy.



Stewie - I thought you were Ray liotta, för ditt ansikte ser ut som en höst squash!! :)



One Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar