tisdag 16 februari 2010

2 to go

Jag är trött i huvet och kroppen just nu.
Jag var ju hos Tandläkaren idag för en undersökning, med Helen som mitt stöd. Och vågar jag berätta hur många hål han hittade. Okej jag gör det ändå. Han hittade 3 små hål. Det tyckte han va okej och ha för och inte ha varit hos Tandläkaren på 4 år. Men okej där låg jag med hjärtat bultande medans han höll på med sitt i min lilla mun efter att han sagt hur många hål jag hade så säger han snabbt ska vi köra på ett idag. Va!!! Helen var snabb och svarade JA. Okej medans jag ändå är här tänkte jag, så kör vi..
Så nu har jag 2 små hål kvar och det gick bättre än förväntat. Han är duktig han.
Nu ligger jag i sängen och har på mig min nya pyjamas som är inköpt från suria av mamma. Top class!
Har lackat naglarna med en favorit färg till mig. Det är så dysert ute så att jag måste liva till det med naglarna istället.
Kram på er mina svennisar...
One Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar