fredag 12 februari 2010

Bananas

Jag vaknar upp av en konstig smak i munnen, vad hände egentligen innan jag somnade inatt?

Jag vet att väntade ivrigt på att min nattdos av (lyssna o häpna gott folk ni friska där ute), väntade på Dawsons Creek. Hata inte mig för det, hata dom som sänder det. Jag kan ju bara gå in och kolla på nätet, men det blir inte lika spännande. För just nu så är Joey och Pacey tillbaka från sin 3 månaders båt tur och Dawson är fortfarande helt förstörd. Det borde han va den tönten. Vem fan tror han att han är, att man ska gå och vänta på han medans han "känner" för att ha ett förhållande och "känner" för att älska. Bullshit.
Ingen ska vänta på någon om inte kärleken är förklarad och har en riktigt bra förklaring till det. Men annars så finns det INGA ursäkter! Inte i min bok, INGA.
Vill man få det och funka, så får man  det och funka, är man intresserad så är man och samma sak gäller om man inte är. Jag går inte på snacket om att man inte är redo, det är fel tid i livet, han/hon har inte tid, har det jobbigt, vet inte vad dem vill just nu. BULLSHIT!!  Vill han/hon gör man bara det, vill de träffas så gör man bara det. Det finns alltid alltid tid.
Varför kan du gå in på nätet och surfa? 
Varför kan du ringa ett samtal?
Varför kan du äta? etc...
Som sagt det finns inga ursäkter när det kommer till kärleken. Så är det bara. Det är hårda bud men det är bara och inse det. Smell the coffe som the yankees brukar säga. 
Ojj vart var jag? Jag halkade ur skalet, jag pratade om Dawsons Creek. Det är bara en fas och den går över snart till Family Guy.
Nu kom jag på varför. Det är smaken av bananen jag stoppade i mig sent på natten???


One Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar