onsdag 3 februari 2010

A 2 O

Vaken tidigt för en gång skull. Inte gjorde jag det frivilligt heller, som vanligt är det alltid någon som ska göra en massa ljud ifrån sig. Denna gång var det Gabriella som tappade sin mobil på golvet och krockade sig fram med allt till dörren. Fan  vad arg jag vart, för jag har knappt sovit något!! Barney har gått fram o tillbaka hela natten, inte så att han har ont någonstans (tror jag) för han har inte gråtit  bara gått fram o tillbaka. Vi kanske har en sleep walker till hund.  Sleep walker eller inte så kan man inte ogilla den hunden. Han har så mycket personlighet att han får den största hund hataren att börja älska han.

En grej till som hände för 2 dagar som jag glömt nämna, jag har nämligen fått en rejäl spricka i tanden. Den e inte lös men sprickan känns o ilar... Jag har haft en sådan ångest. Vet att jag måste måste måste till tandläkaren men jag vågar inte och vill inte men jag måste. Jag som har en sån skräck för dem.. Så jag har liksom gått som en zombie och tänkt ut en massa grejer men inte kommit fram till något annat än att jag måste till tandläkaren... SUCK

One love

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar