måndag 1 februari 2010

52nd Annual Grammy Awards

Jaa det är sent men det är The grammy's Night Tonight!! And what a wonderful night.
Men det kommer alltid ett men när Sonja ska kolla på något sådant som inatt. Jag börjar med det goda först eller nää jag börjar med det jag inte gillade så avslutar jag med det som var bra enligt mig, och tro mig jag har ett sinne för vad som är bra o vad som kommer skall.

MINUS
För dem tråkiga reklamen där emellan.
Beyonce för att hon börjar bli jäkligt tjatigare än någonsin, varför uppträda med en låt som var sooo last year. När du ändå står på scen och får den uppmärksamheten som du får kräver vi andra mer.
För att Rihanna, Chris Brown eller Ricky Martin inte uppträdde.
The green day samma sak som Beyonce, 21 guns sooo last year, uppträdandet va nja, sådär. Lady Gaga såg fram emot hennes uppträdande samt the tribute till MJ men båda va svala. Inget o hurra för. Jag skriver här som jag skrev i min Facebook status 
You can't measure yourselves with a King! You can't and mustn't!
Men det största minuset som jag har är Taylor Swift, jag tycker inte hon förtjänar all denna uppmärksamhet som hon får. Hon är onödig på det sättet. Den enda anledning till att hon får alla dessa priser är på grund utav folk tycker synd om henne för det Kanye gjorde mot henne. Bullshit and get over it.
Det  är säkert mer jag har och sätta minus för men vi får börja med det jag kommer ihåg för jus nu.

PLUS

Jamie Fox, i love that dude. Vilken aura han har den där mannen han gav ett uppträdande som heter duga med denna låt som rockar Blame it on the alcohol.
Black eyed peas gör det igen med ena grymma låten efter den andra och varför ska jag inte älska den här, för den är allt annat än dålig? Imma be.
Men kvällens bästa på ändå vara, förutom Ricky Martin min älskade o käreste by heart, ja det måste ändå vara kvällens gäng Eminem li'l Wayn och Drake med låten Forever. Kan säga att den låten går varm hos mig.
Får inte glömma Andrea Bocelli o Mary J's uppträdande, chills.
Wyclef Jean alltid glad o se han, stort plus...

Alltså jag måste avsluta här för jag kan inte tänka klart och mina ögon hånglar med varandra.. ZZZzzzZZzzzzzzzzzzzzzzzzz


ONE LOVE

1 kommentar:

  1. sonja du är dne mest intressanta bloggaren i hela sverige! hade du satsat på detta hade du kommit längst! o jag säger inte detta enbart för att jag är din syster. Utan för att jag verkligen tycker det ... SYRRAN!!! Du är så jävla coool!!! Love u xoxoxoxoxoxo

    SvaraRadera