lördag 20 februari 2010

Melodia

Då var det snart dags för ännu en del utav Melodifestivalen ikväll. Mina favoriter ikväll UTAN att ha lyssnat på bidragen är Darin och Alcazar.

Darin älskar jag, han har charm, stil och röst. MEN varför en lugn låt?? Jag älskar lugna låtar, men inte till melodifestivalen. Det ska va upp tempo, dans och man ska känna att man vill upp från stolen och hänga med i svängarna. Men som det fanet jag är till Darin så hoppas jag att han ändå går vidare ikväll för dem andra lockar mig inte.

Alcazar är kärlek och magi när dem står på scen, saknar dock fortfarande Magnus. Men det går an ändå. Och ikväll MÅSTE dem vidare och jag vet att det kommer att svänga till ordentligt ikväll, eller jag hoppas det i alla fall. Go team Alcazar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar