torsdag 18 februari 2010

Play

Dagens PLAY.


Går till Haiti kämparen. Mr Wyclef Jean. En underbar låt!
En man jag hade chansen och arbeta med för flera år sedan efter att han hört min musik. Mötet och samarbetet var bokat han gillade mitt mellan östern beat i min musik, ingen hade det beatet i sin musik inte ens shakira eller Beyonce. Går fram till disken med min manager i New York. Då säger hans sekreterar, Wyclef har åkt akut till Haiti för och hjälpa sitt folk, det hade skett en natur katastrof som denna gång. Fanns inget vi kunde göra och jag hade redan varit i NY sedan 2 veckor tillbaka och skrivit musik med andra producenter. Fick mycket gjort ändå, hade besökt Eminem's studio i NY och vart vett skrämd av deras dörr vakt House, haha han var lika stor som ett hus men gullig som en nallebjörn när han talade. Men mina vänner har man otur så har man. Min timing var där men turen var inte där. Men att arbeta är fortfarande en dröm, för jag anser han som en utav dem bästa i denna industri..

1 kommentar:

  1. Vilken osis! Du skulle lyckas hur bra som helst...

    SvaraRadera