lördag 13 februari 2010

Melodi del 2

Nr 4. Usch, vad är det med grabbar o deras tajta byxor. Fy vad äckligt. Vi tjejer gillar inte sånt. Och dem tjejerna som gör det är lika äckliga. Allt är så fel, han tror att han är nya Magnus carlsson,, haha vilket skämt. Blääää för låten..



Nr 5. Man måste skaffa en egen image, det är väldigt viktigt. Pauline är väldigt söt tjej men tyvärr det låter som Duffy och någonstans så känns det som stylisten tänkte på lady gaga när hon skulle välja kläderna, Men att det inte lyckades kunde ni ju se. Låten suger eller it suck. Tråkig skönt att det är 3 min låtar.


Nr 6. GE UPP. Jag höll på somna. Andreas Johnson det här var inte inte okej. Men deklart att folket tänker rösta på han. Smart smart och platsa honom bland okända deltagare. Fan va billigt.


Nr 7. HUR kunde dom komma med. Jag gråter nu. För den så kallade juryn som valde ut denna låt, gå och lägg er. Jag byter kanal så länge. Jävla mupp festival är nivån på just nu.


Nr 8. Det är bara Madonna som får göra sådär o komma undan med det. Låten var faktiskt bra med tanke på vad som erbjudits ikväll Men sången var inte bra. Om hon vill komma någonstans så måste hon tänka på mkt play back eller ta i från arslet. Men lite för mycket Madonna över hela. Det stör mig lite grann. Men inte för att ni bryr er

Jag röstar på Nr 1 och 8 att gå vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar