onsdag 10 februari 2010

torka

Första inlägget för dan i dag. Efter att ha städat med min kära mor och haft besök tidigare.För och inte glömma att jag fönade och stylade Gabriellas hår idag, hon ska ju på Finest Awards idag med Jessica. Tror dem skulle träffas för en drink innan. Hoppas dem får det roligt ikväll.




Själv sitter jag här nu med Stephanie (min systers dotter) och tittar på lycko hjulet av alla program på tv. Hon är helt såld på det programet och duktig är hon med för hon gissar nästan allt rätt. Men svordomarna som kommer ut från hennes mun är inte så snälla. Hon blir helt enkelt irriterad av deras okunnighet. Men hur som haver ska jag nu pussa på min vackra hund Barney för han tittar på mig med sådan puppy eyes så man kan inte göra annat än kela med han.



One Love

1 kommentar:

  1. Åhhh va mysigt. Du är så duktig. Du inspirerar mig min kära! Tack för att du finns och är den du är. Förändras inte. du är perfekt som du är. Tackar min Gud varje dag för att han skänkt mig en sådan vacker och godhjärtad syster i mitt liv. Du är min andra halva för alltid!!!

    Love you sister.

    Pussa barney från mig. Saknar dig som fan!!!

    SvaraRadera