lördag 13 februari 2010

OS

Wow vilken invigning det var igår, eller inatt till och med imorse kan jag ju faktiskt säga. Den var fram till halv sju imorse. Men wow igen. Jag inte riktigt beskriva hur, för man är tvungen och skåda en sådan grej som igår. Det var helt magisk. En magisk känsla. Det tråkigaste och det tragiska var ju Georgiens förlust. Och det bästa var låten Haleluja uppträdd utav KD Lang. Så vackert och så fantastiskt bra hon sjunger frång varenda rot i sin själv. Men kritikern som jag är så är det ingen som sjunger den låten som Gavin Degraw. Hela han har en midas touch över sig och en röst som slår dem flesta. Jag ryser när han sjunger och har ni inte hört han live så är det på tiden att ni gör det. Men tillbaks till OS, Nelly Furtado och Bryan Adams sjöng en intro låt som fastnat i mitt huve, men det kändes som att den aldrig tog slut OCH Nelly lät så falsk, medans Bryan kändes inte vara där på något sätt. Annars har jag inte så mycket mer och säga än att det var magiskt igen.

PLAY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar