fredag 19 februari 2010

Musik

Tänkte dela med mig lite utav vad jag lyssnar på i min Spotify! Som ni kanske märker så är jag en allätare så allt kan få plats i min lista och allt lyssnas på. Men for now bjuder jag på dessa, mest nytt men några oldies är med dom också.. Enjoy
The All-American Rejects – Dirty Little Secret
Cheryl Cole – Fight For This Love
Itchy Daze – Monster
Karim – Habibi - Arabic Mix
The All-American Rejects – Dirty Little Secret
Cheryl Cole – Fight For This Love
Flipsyde – Spun
The All-American Rejects – Move Along
Wyclef Jean – Hold On - Single Version featuring Mavado
Black Eyed Peas – Imma Be
Christopher Henderson – Blame It
Eminem – Forever
Alicia Keys – Try Sleeping With A Broken Heart
Ison & Fille – För Alla Dom
Iyaz – Replay
Owl City – Fireflies
Chris Brown – Gotta Be Ur Man
Sean Kingston – Face Drop
Jay Sean – All Or Nothing
Kelly Clarkson – Already Gone
Tingsek – Coming Back To You
Little Boots – Remedy
Ane Brun – Easier
MIKA – I See You
Toni Braxton – Yesterday
Linda Sundblad – Always - Original Album Mix
Paramore – Brick By Boring Brick
Chris Brown featuring Eva Simons – Pass Out
Dave Francis – Auld Lang Syne
Gavin DeGraw – Waterfall
Joe Anderson – Hey Jude
Foo Fighters – Wheels
Death Cab for Cutie – Meet Me On The Equinox - Soundtrack Album Version
Bob Sinclar – Belly Dancer [Feat. Kevin Lyttle
Bob Sinclar – Love You No More [Feat. Shabba Ranks]
Rihanna – The Last Song - Explicit Version
Rihanna – ROCKSTAR 101 - Explicit Version
Rihanna – Rude Boy - Explicit Version

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar