måndag 15 februari 2010

How?

Jag har kollat på 2 avsnitt av serien How i met your mother. Det känns som att Friends 2 är tillbaka på Central Perk, fast det här gänget hänger i  en pub istället. Men hur som haver, det jag vill komma fram till är att jag älskar det gänget, speciellt Barney Stinsen. Han är underbar på alla sätt precis som min Barney här hemma.
En rolig grej, Gabriella fick en massa julklappar utav mig och en utav dem innehöll en säsong utav How i met your mother. När Gabriella öppnar paketet kollar hon konstigt på mig och frågar varför den här jag gillar ju inte den så mycket som dig.. Nä svarar jag, jag vet det är för att jag ska låna den från dig så jag slipper köpa den säsongen åt mig.. Helt ärligt är jag smart eller är jag smart. Jag tror ni säger snål...

One Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar