tisdag 9 februari 2010

Vilse

Det är nästan så att jag inte orkar skriva trots att jag inte ens skrivit på några dar och trots att jag nyligen börjat på första raden. Har precis kommit hem från att ha  letat efter Barney jäveln. Jag e så arg för att han är så envis och går sin egen väg. Så fort man öppnar dörren så har Barney redan sprungit iväg på sin tur. Denna gång har han varit borta sen kl 23.00. Jag är så arg just nu.

En till grej jag är arg på är spacetronic. Jag beställde nämligen en adapter till min laptop därav  bristen på bloggande. Iallafall beställde en me frakt gick det på 595:- fine jag hade inget och jämföra med för det var ingen annan som hade adaptern jag behövde. MEN idag när jag får hem paketet så ligger det bara en halv adapter alltså utan kontakt delen?? Ska det va så? Tror inte det, sen när säljer man halv adaptrar. Ännu ett samtal som måste göras imorn. Och jag som inte är förtjust i  och ringa och prata i telefon om det nu inte är någon väldigt väldigt intressant, eller nä inte ens då.

Hur som haver Barney ligger och sover han är helt slut och nu ser jag även att hans mage är svullen, shit vad kan han ha ätit. Har sån illa lust o smälla till han så han förstår. Men han kommer inte lära sig för det den sat ungen..
God natt mina vänner ute i mörkret!

ONE LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar