lördag 13 februari 2010

Melodi del 1

OKej jag älskar ju musik och självklart ska jag kolla på det här med, eftersom jag älskar o kritisera och ha rätt.



Nr 1. Erik Saade. Intro't gjorde att jag trodde dem hade tagit fel på namnet och att det var Darin som skulle uppträda. Det lät ju som en utav hans låtar från hans första eller andra album. I vilket fall som helst. Det svängde och det kunde inte börja bättre ikväll.. Jag gillar det här grymt mycket mer än Ola badola.


Nr2 Dogge doggelitooooo med någon buss sångare. Hahah har inte skrattat så mycket vilken konstig kombo. Det här var mer roligt än musik. Jag tycker personligen att det gänget borde åka med Merris och Perris på med Balkan Cruise. Dem skulle danska polka o dricka hembränt plommons vin vid deras turne buss i bildäck. Men om ni röstar på dem så kanske ni får en cykel på köpet. (en snodd från alby centrum)


Nr 3 Draaaaaa jag hatar sånt här.. Du platsar inte i Melodifestivalen. Det låter som en ofärdig låt som inte ens får fortsättas skrivas. Hela konceptet måste ner i soppen likaså hennes kläder o hennes sångpedagod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar