söndag 1 november 2009

Dagen

Jag har bestämt att jag bloggar när jag känner för det,, eller jag känner för det rätt så ofta. Men när jag har lusten, låter det bättre?

Idag har det inte hänt så myckte faktiskt, trots att det är lör. För mig e det egentligen så att det spelar ingen roll längre om det är lördag eller ej, tänker inte på fest fest supa skallen av mig ändå. Sånt där, vet iknte riktigt vad jag ska säga. Jag menar jag e inte så gammal att festar tiderna e över för min del, inte heller vill jag säga att det är tråkigt o festa för det är det inte. Men helt ärligt så e det samma skit nästan varje gång man går ut.. Jag är 99.9 procent nykter av alla gånger jag går ut. Jag dricker inte för jag hatar o förlora kontrollen, tanken av att snubbla, göra bort mig o se äcklig ut gör mig illamående. Därför väljer jag att gå ut nykter!!

Men på tal om idag, så har jag varit o handlat bl.a mat till Barney, medans jag ändå åkte till kungens kurva så passade jag på och se hur långt det kommit me syrrans hus. Jag kan inte riktigt beskriva eller förklara hur det ser ut. Men allt jag kan säga me ett ord för de som ska bo där är DRÖMHUS. Efter det kom jag hem o lagade en jätte god o enkel pasta rätt, a just det jag har ätit årets första lusse bullar me madelmassa i mmm. Gott va det, men de hade inte behövt snåla me mandelmassan. Och så såg jag en riktigt rolig film på fyran,Tre systrar och en mamma hette den, haha fan vad jag garvade o allt på grund utav Diane keaton hon är så hysterisk rolig älskar sån humor. Och killen som hade en utav huvudrollerna mums.

Linda Sundblad e riktigt grym, synd att hon inte blivit större än så. KLICKA HÄR

Ja så har min dag sett ut, i princip har den varit ganska okej, inte så händelserik men okej.. Godnatt alla o godnatt min måne

2 kommentarer:

  1. - du är bääääst soonja! tack för pratstunden innan <3

    SvaraRadera
  2. Tack själv, Du är godare än en kexchoklad o du ska veta hur mkt jag gillar kexchoklad

    SvaraRadera