tisdag 3 november 2009

Virus

Jag tror jag har fått virus i min lilla söta laptop, den beter sig väldigt skumt!! Så nu måste jag ringa LG support o be dem skicka en formaterings usb, eftersom min Laptop e så liten så att det får inte plats med någon Cd enhet. Inte nog me det så är min stationära också virus attackerad, o den mina vänner innehåller allt, o lite till!! Mina egna inspelade låtar, andra låtar, dokument o ALLA bilder..Minnen!!!! Ahhhhh Alltså jag kan inte ens starta den, jag gav inte upp jag åkte till Mediamarket i kungenskurva o köpte en ny sladd i hopp om att det var det enda som var problemet. MEN det var det inte :(.

och inte NOG med det, så tror jag att jag börjar bli sjuk. Jag känner mig tung i bröstet o näsan täppt. Det är okej o blir förkyld bara det inte är Baconinfluensa!!

Idag ska jag få min lugg klippt av Maggie, har velat ha en kortare lugg ganska länge nu, så nu ska jag få det, NU NU Nu.. kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar