onsdag 4 november 2009

vitlök

Jag har precis ätit en god o nyttig sallad som Gabriella fixade till oss två. Det vart en väldigt sen middag. Hon är duktig på sallader hon. Vet ni vad jag även fick i mig? Jo först pressade jag två citroner, samt 3 vitlöks klyftor o rev färsk ingefära  ner i ett glas med lite salt. Vet ni hur gott jag luktar om munnen nu!! Jag tror er fantasi kan skvallra om det. Men okej jag är inte pussbar eller närhetsbar men jag fick mig en en extra förstärkning på immunförsvaret.. Man kan ju alltid hoppas det i alla fall. Så tråkigt att det inte finns något bra på tv, så att det kan vagga mig till sömns.
Men jag säger god natt till er vanliga!!

4 kommentarer:

  1. Vacker bild Sonja, saknar dig / Rimon :D

    SvaraRadera
  2. Men Rimon gud så söt du e!! Tack och jag saknar dig med :) Puss

    SvaraRadera
  3. En vacker qvinna behöver inte bry sig lika mkt om hur hon luktar om munnen. Din skönhet gör det mer OK...tänk på oss andra som måste slita o kämpa me mustasch, andedräkt, och snygg kropp....

    SvaraRadera
  4. hehe så söt du e Helen, Love u. Men du vet att läget inte e så

    SvaraRadera