torsdag 5 november 2009

musica é

Musik är en passion i mitt liv, det ska bli ett nöje när jag har musik som ett heltids jobb. För mig är inte  pengarna det viktiga, så länge jag kan klarar mig med en normal lön så kvittar det, så länge jag får arbeta med det! Men ibland är det inte så lätt som man tror, Jag kan inte bara lägga livet åt sidan och springa efter drömmen. Eller jo det är exakt vad du ska göra. Men är man som mig, ropar inte hej förrän jag har lotten i handen, har för mycket stolthet, och kanske rent utav för feg ibland. Ja då blir det ganska svårt o lyckas. Visst jag har kommit en bra bit in i branschen och jag kan verkligen säga bokstavligt att jag inte fått något gratis.
Ju mer jag kom in i branschen desto mer upptäckte jag att jag vill skriva låtar, mer än att sjunga. Men jag har mycket inspelat o med olika artister inspelat både i Sverige o i Usa. Skrivit låtar till Sony Music  i Usa, låtarna var menade till Britney Spears o Amerie. Men min otur slog in o kontakten jag hade i sony music fick sparken någonstans där emellan. Jag kan fortsätta skriva mer om vad jag gjort o skrivit o varit med om.. Men lite o lite i taget  kommer jag skriva ner det här.
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj6kF2-UztsJrESx-_QQAYmwJ-tG8FhYUG9FbCWo4ORY-drCmZXNo3_El2o-jwZPaDUtX4Z8Q50UcPZiZvCXAY3-cISEiGkC9IHWzfRUs9q_MvJ5s_UkvUn7pEiLNdgyfZUSjiGNuGzztqs/s1600-r/no_music.png

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar