lördag 31 oktober 2009

Saknade utav dig

Jag ligger här i mitt mörka rum me ljudet från Mtv kanalen, sweet dream spelas just nu.. Tattoo your name acros my heart, not even death can do us part. Fina ord, om det ändå kunde va så! Jag saknar dig, jag längtar till att få se dig igen. Det e inte roligt o veta vart du e just nu, det e inge kul när man inte får veta säkert om hur du mår... Men snart kommer jag förhoppningsvis veta. Jag väntar med STORT tålamod. Har aldrig känt såhär förut och kommer nog aldrig o göra det heller. Med säkra steg vill mina fötter gå mot ditt håll utan att titta åt annat håll. Jag hoppas du inser det!

Jag scrollar tillbaka till vissa stunder o tider under vår period, jag går igenom stunderna igen, jag tänker på vissa specifika meningar du säger till mig och jag vet inte hur jag ska tolka dom, ska jag ta åt mig ska jag ta det som något positivt?? Jag vet ju inte, jag behöver svart på vitt. Du vet ju hur jag e, eller hur jag har blivit. Jag har blivit lite för osäker på mig själv på senaste tiden. Jag behöver höra saker o ting mer konkret, orkar inte läsa mellan raderna.
Men jag var ändå glad att du valde o se mig den dagen, kunde inte vara mer lycklig som människa, trots att jag va lite borta i huvet o det kändes som om jag bara prata om mig själv. Men jag vill att du ska veta att jag lämnade mitt hjärta me dig den dagen, för det går inte en dag utan att jag tänker på dig och önskar dig det bästa. Jag vet inte riktigt om du vet det, och jag vill säga det till dig. Helst hade jag skrikit ut det till dig. Men jag kan inte, jag är rädd för något. Rädd för o förlora något jag håller kärt...
Klockan är mycket, för o vara exakt 05:32 på morgonen o jag har inte sovit ett blund, undrar om det är fullmånen som håller mig vaken me dig....

lyssna

1 kommentar:

  1. Jag känner fan med dig!!! Ta d lugnt d kmr ordna sig. Det kmr bli bättre.

    Love u

    SvaraRadera