söndag 1 november 2009

Vin

Sitter och dricker vin me Maggie och Gabriella. Jag späder ut mitt vin me sprite, för jag e inte så förtjust i alkohol smaken. Men det smakar bra o jag känner att när jag nu är inne på mitt tredje glas så börjar alkholen göra sitt jobb. Lite lullig känner jag mig just nu. Snart ska jag ta o riva morötter o pressa i citron o salta o äta som snacks. Så gott!! Det måste ni prova.

Haha Gabriella o Maggie sitter framför mig o visar mig scener från Eddie Murphy's filmer som typ den galna professorn då mamman skriker Sherman and Denise, Sherman and Denise o sen från The Golden Child i i i i i i want the knife. Egentligen gör inte Maggie det så bra, men bara att hon försöker o att hon skrattar så härligt till sina skämt, det får mig o skratta bara för det. Så underbart me humor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar