lördag 7 november 2009

Tv

Okej har inte varit så aktiv idag när det gäller Bloggen. Men det e för att jag varit rätt så upptagen!
En grej jag kan bocka av från to do list, är att jag fick mina däcka bytta idag till vinter däck. Efter det så åkte jag iväg till Maxi o handlade lite för kvällens idol och att pappa skulle va med på en syriansk tv kanal och direktsändning dessutom. Pappa har varit Body buildare på sina yngre dagar, o vet ni vad han e väl runt 70 (född 41 so you do the math) och han tränar än idag, varje dag!! Hur mäktigt är inte det. Synd bara att hans egna döttrar är inte lika förtjusta i träningen eller det gäller faktiskt bara mig.
























Men nu e jag här på sängen igen och klockan är så mycket som 01:17 och tittar på tv5 tror att det är ett program om sekter. Sånt där är läskigt hörrni. NI ska passa er, det är äldigt lätt hänt att man halkar in i sådant. HUr tänker ni? Jo ni kanske är
vilsna själar som söker meningen me livet,
ni är mottagliga för något nytt i ert liv,
ni känner er ensamma osv.
Dessa människor som jobbar med sekter, är proffssionella människor, de är duktiga manipulerare. De ser från långa vägar att en människa söker, mår dåligt eller är lätt lurad.
Det är så tragiskt så dumt  så var försiktiga!!


         God natt alla vackra själar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar