onsdag 27 januari 2010

Stranded

Jag har mest gått runt med en huvudvärk som vägrar släppa. Det har ju tack o lov känts mycket bättre idag men den finns där vid minsta ansträngning, högt ljud och ljus.
Ibland så sitter jag o tänker på en viss grej. Hur ens nära o kära personer som man verkligen älskar och gör allt för, kan såra en så himmla lätt. Gör dem det med mening eller är det bara så att dem inte vet hur dem beter sig  eller inte ser rätt från fel helt enkelt. Jag vet när någon har rätt och när någon har fel, lika väl VET jag när jag ska be om ursäkt för mitt dåliga uppförande eller dom fula orden som lämnat min mun. Men varför kan då inte personerna i fråga göra det. Ibland så är dessa personer omringade av människor som inte vill andra väl eller kräver 100 % uppmärksamhet att det lilla minsta som lämnas till andra gör dem uppror för. Dessa människor vill att allt ska vara deras. Men till det säger jag bara väx upp och lukta på kaffet för vi kommer alla att vakna någon dag och det kan vara försent när du har stängt dina dörrar på vägen dit. 
Jag blir så ledsen! Varför, för det är människor jag vill har kvar i mitt liv, men det gör ont i mig att känna avsky mot dem  på grund av deras beteende.

Ja jag önskar att jag kunde skriva mer, men just nu får det räcka för jag orkar inte gå igenom samma visa varje gång. Hade jag varit ond hade jag skrivit era namn...... Men en vacker dag kommer jag att få agera ut min ilska på er va så säkra!

Men tills vidare njuter jag av och ha en hund vid varje sida som värmer mig. Ack så mysigt.
Puss på er mina änglar kram Sonja

Dagens       PLAY

1 kommentar:

  1. Jag hålle me dig Sonja. det finns verkligen så ruttna människor därute som bara förstör för andra. dessa människor är tydlign inte lyckliga i sitt liv. kram på dig!

    SvaraRadera