torsdag 28 januari 2010

Helen

Helen is on her way home!!! Jag är överlycklig, mår så bra av hennes närvaro hon gör mig lugn o glad. Jag tror hon kommer bli glad när hon väl är hemma för att jag har förberett en tonfisk sallad med en massa grönsaker och i vår familj älskar vi grönsaker. Synd att jag inte hade kyckling hemma för då hade jag lagat en saftig o god kyckling för Helen som egentligen är en kött ätare hehe. Det e så roligt för ibland har Helen ett sådant sug för kött att hon har svårt och sova om hon inte får in det i magen. Så roligt.
Ännu en rolig grej är mina hundar och deras passion för morötter. Jag tror inte något djur förutom kanin älskar morötter som Barney o Molle gör. Ni ska se deras ansikts uttryck så gulliga och oskyldiga (för stunden) för o inte nämna nosen, den glänser som det vattnas i munnen för oss.. Dom fick sig en var sin bit idag för och stilla begäret.. Nu ligger dem skönt hos mig och sover..

Haha bild på Helen o mig, jag bjuder på den här!
Måste vart tagen för ca 2 år sedan!!

1 kommentar:

  1. Anything for you sis!!!
    Love U!!!=)

    ÄKTA köttätare indeed! THAT'S ME ALRIGHT!!!

    SvaraRadera