söndag 24 januari 2010

God Father

Vet inte hur många gånger man kan kolla på Gud Fader filmerna? Jag slutar aldrig tröttna på det fantastiska mästerverket som skapats. Jag och Helen sitter och myser i soffan me hundarna och varsin kopp te (Yogi, rooibos) samtidigt som vi kollar på första delen av Gud Fader filmerna. Det är Helens första gång och hon apar efter dem och repeterar repliker. Jag bara skrattar.
Det som känns lite tråkigt är att Helen åker till Örebro idag! Varje gång hon åker någonstans tar hon en bit av sig med sig och varje gång hon kommer hem så blir jag hel igen. Det är min syster va! Men hon är inte bara min syster, hon är mitt allt, den enda som förstår mig o den enda som inte irriterar mig :).
Jag blir tokig snart av det dova ljudet från den jävla kinesiska bussen som står parkerad en bit från vårt hus, den jäveln kommer var fjärde vecka och då samlas områdets kineser o fyller ut sina  mat förråd..  Jag lovar att jag snart går ut o skäller på dem, man får fan inte ha på motorn. Miljöförstörare!!!!!

1 kommentar:

  1. "We must go to the Don Corleone."
    Love you more my love...du är mitt allt!!!

    SvaraRadera