torsdag 21 januari 2010

Mums

Ojj det va inte igår alltså, jag har tänkt på att uppdatera men det har inte hänt mer än att jag tänkt. Många tankar o lite action om man säger så. Men så fråga Mariana mig vad min blogg adress var för hon ville läsa så då kom jag på att jag vill ju upptadera lite. Så Hoppas ni haft en god jul o gott nytt år allesammans o haft det skönt.
Själv har man mina föräldrar varit utomlands o kommer hem om nån vecka o Helen kom hem från usa den 8 januari för i nästa åka till London en vecka me Gabriella. Så ja, jag har varit hemma me hundarna o tagit det för lungt. Så, så såg det ut ör mig inte riktigt mycket action. Jo en grej hände som jag gjorde frivilligt som många skulle reagerat starkt på om de nu fick veta men det e inte så många som vet förutom mina närmaste o de har skrattat o vart ledsna med. Men jag bestämde mig för o göra det ändå o vem vet ni kanske får veta det framöver.. Men inte än...

Väntar på att Gabriella kommer hem från mat affären så vi kan äta mums mums som jag önskat mig på matlistan....
Det här tittar jag på just KLICK

och det här lyssna jag på idag  KLICK

ci vediamo

3 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN!

    En god fortsättning på det nya året... och tack för uppdateringen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja håller med!! Det var på tiden. Vi alla gillar denna blogg, så sonja just keep up and stay strong. And deliver us another song...jaja försökte rimma. Ni ser hur d gick ;)

    SvaraRadera
  3. tack mina söta godisar mums på er

    SvaraRadera