onsdag 28 oktober 2009

God Morgon

fel datum

Hallå i huset o ute i vida världen. Jag har bestämt mig för o sluta blogga på finest o börja blogga här istället!! Det vart för opersonligt men samtidigt för personligt.. Man började hacka på varandra alldeles för mycket. Vilket jag fortfarande kommer att göra :). Men aja nu e jag här o hoppas vi kommer få det lika roligt som innan. Me både gamla o nya läsare.


Natten var ganska jobbig, hade svårt o sova! Vet inte om jag måste investera mig själv i en ny kudde där jag slutar vakna stup i kvarten, eller så måste jag kasta ut alla tankar som finns i mitt huve. Tror det första lät enklare.

Tankar kan inte leva med dom ibland o kan inte leva utan dem!!!!


O så måste jag börja äta mer nyttigt, har slarvat alldeles för mycket den senaste veckan.

Men okej ny blogg, ny start, nya tag!!

Är ni med mig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar