torsdag 29 oktober 2009


Det är mörkt o ganska härlig luft ute. Sitter i Helens rum just nu o surfar. på tal om Helen, jag saknar henne jätte mycket. Men det är 2 månader kvar sen är hon hemma i sverige o slut på collage livet i usa. Allt jag vet är att hon har time of her life och det verkligen syns på bilderna för hon utstrålar glädje o lycka. Helen om du läser det här så vill jag önska dig glädje, lycka o Harmoni varje dag för resten av ditt liv!!!!

Jävla bögen barney, jag var ute på min vanliga runda idag, så när jag kommer ner till vattnet så tänker jag men här kan jag väl låta Barney springa lös o få bort lite extra energi han har. Sagt o gjort o vi går i tio minuter med förutsättningarna att jag skriker lungorna ur mig emellanåt. Men jag ser han o det e a good thing. PÅ väg tillbaka hem så tänker jag ähh jag tänjer på gränserna lite grann o kopplar inte han. Vi hinner komma till husen sen va Barney jäveln borta, jag skrek o skrek men ingen Barney. Bara ett par ungar som härmade mig o skrattade.. argghhh. Iallafall jag gav upp o promenera tillbaks hem, efter en timme ringer min granne Sara o frågar om jag saknade något. Det e så jäkla pinsamt varje gång Molle eller Barney rymmer el springer bort, så ringer de som sett han till henne o tro mig det händer inte en gång per år, det händer väldigt ofta. Jag fattar inte varför dom inte fattar.. Jävla hundar..

1 kommentar:

  1. Du är det bästa, det vackraste som finns på denna jord. Jag har inga ord som fyller ut min kärlek till dig. Om du inte fanns i Sverige vem vet när jag skulle återvända. Jag saknar dig så mkt. Vill ba se ditt vackra ansikte och fina kommentarer säga, "don't bother", "gå o släng dig i väggen"...jag vill jag vill jag vill!!!

    Den här bloggen känns bättre. Det var dags för ngt nytt! FRÄSCHT!

    SvaraRadera